zondag 2 mei 2010

Wat een blunder!

Gisteren 2 mei is in Marokko de zomertijd ingevoerd. De show werd niet uitgezonden om kwart over elf maar begon om kwart over tien!! Wat ik ervan gezien heb is dus het laatste half uurtje. Ja, daar zat ik helemaal onwetend Fringe te kijken, rende om 11 uur naar beneden met mijn fotocamera steady om de mooiste jurken vast te leggen, was het !@#$%!@#$ al begonnen!

Ok, dus, voor nu, een kort verslag van het laatste deel.

De latex/leer jurken waren saai (er was niet veel haute couture aan? beetje inspiratieloos) en deden me denken aan whitney houston muziekvideo - it's not right. De presentatie vond ik ook een beetje warrig, heel leuk dat de modellen tegelijk het podium betraden en interessant, maar had toch liever meer close-ups gezien en meer tijd om de jurken een voor een te bekijken, aangezien er in caftan veel details verwerkt zitten. De jurken worden elk jaar moderner en zijn zeker als inspiratie te zien. Toch vind ik dat het wat traditioneler mag, maar ik ben zelf dan ook een ouderwets persoon krijg ik vaak te horen. Het leek erop alsof de man met de drums de enige was die een echte caftan aan had. Maar ik moet ook gewoon niet zeuren, we leven nou eenmaal in 2010, en het moet allemaal moderner, jonger, frisser en levendiger.
De dansacts tussendoor, tsja wat moet ik daarover zeggen. Vernieuwend was het zeker, en passend bij het thema "circus boheme", maar of dat nou perse zo weinig bedekkend gekleed moet? Ik ben nog niet helemaal zeker of Marokko klaar was voor in witte slipjes dansende mannen. (Ik vond ze eigenlijk wel hot) Mijn moeder daarintegen kreeg bijna een hartaanval en keek hoofdschuddend vol afkeuring. Ik hoopte ook dan maar dat ze zo snel mogelijk verdr gingen met de show.

Nogmaals, sorry voor de foute mededeling. Jullie hebben zeker nog de foto's tegoed, ik zal ze zo snel mogelijk na de herhaling erop zetten.

Laat me weten wat jullie van de show vonden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten