maandag 23 januari 2012

Directe haaruitval na gebruik Chi-Tang


Een vrouw uit Veenendaal verloor direct een deel van haar haar nadat ze een CHI stijltang had gebruikt.

De vrouw kocht de CHI stijltang al in November bij de Cosmo voor maar liefst 150 euro. Nadat deze het al na een maandje begaf bracht ze deze terug naar de winkel en kreeg in Januari een nieuwe CHI stijltang. Toen ze deze stijltang probeerde verschroeide haar haren en viel direct uit en liet een kale plek achter tot op de hoofdhuid.

"Ik schrok zo erg toen ik zag dat mijn haar plotseling uitviel. Ik draag nu een sjaal, omdat ik me verschrikkelijk schaam voor de kale plek op mijn hoofdhuid", aldus de desbetreffende vrouw. "Ze zeggen dat je haar nog wel groeit, maar het is beschamend om een ruime tijd met een kale plek op je hoofd rond te lopen die niet te verbergen valt". De CHI tang heeft geen warmteregelaar, er kan dus geen verwijten worden gemaakt dat de vrouw de stijlstang te warm heeft laten worden.

Als reactie hierop heeft ze van Cosmo een verzorgingspakket en een nieuwe stijltang mogen ontvangen.

6 opmerkingen:

  1. Schandalig zeg! Ik weet dat een stijltang uberhaupt niet goed is voor je haar, maar dit is echt te erg. Die arme vrouw is haar haar kwijt en wat krijgt ze een verzorgingspakket en een nieuwe stijltang??? Met andere woorden: jammer dat je haar is uitgevallen, gebruik gerust nog een keer de stijltang. Ik vind dat de Cosmo op zn minst een geldbedrag kon geven zodat die mevrouw behoorlijke producten kan kopen om haar haargroei terug te stimuleren of een mooie pruik!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nilou ben met je eens...dit meisje kan een vergoeding aanvragen dit is zo erg.ik heb er geen woorden voor zelfs cosmo kan je niet meer vertrouwen.waar is de tijd van vroeger naartoe?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, ik schrok me dood. Geen chi-tang voor mij!
    Klopt. Als ze slim was had ze om een emotionele schadevergoeding gevraagd.
    Het maakt niet uit hoe warm de stijltang kan worden, het is niet de bedoeling dat zoiets mag gebeuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn advies
    Neem zo snel mogelijk een advocaat in de hand
    En naar de dokter voor medische bewijzen?
    Geen haar is geen vrouw en geen vrouw is geen leven

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze vrouw heeft recht op zeer grote schadevergoeding

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gebruik al jaren een Chi stijltang en de Chi fohn...en kan niet anders zeggen dan dat het top tools zijn voor mij nooit geen andere merken meer.
    Neemt niet weg dat het niet erg is wat er is gebeurd maar denk dat er meer aan de hand is dan alleen de Tools mischien ook wel verkeerd gebruik..want mijn haar is ook fijn en gekleurd en heb nooit problemen!

    BeantwoordenVerwijderen