maandag 24 januari 2011



Dat kan ook zonder Google account en kan zelfs anoniem! Klik onder het bericht op x reacties, en schrijf je bericht. Selecteer in het balkje": Reageer als Naam/Url als je wilt reageren met je naam en website, je link hoef je niet perse in te vullen. Als je anoniem wilt reageren, dan klik je uiteraard op anoniem. Ik hoop dat het zo duidelijk is!

Voor tips, klachten, features of wat je ook maar wilt melden kan je ook mailen naar bentelmedina@hotmail.com. Ik zag dat een aantal mensen mij ook hadden toegevoegd op msn, helaas ben ik weinig op msn te vinden, gelieve te reageren via mail!

Heb je geen blogger-account maar wil je wel steeds op de hoogte worden gehouden van blogupdates dan kan je me ook volgens via facebook. Deze blog is gekoppeld is aan dit account. Voeg me toe als vriend en ontvang alle blog-updates.

Liefs,
Soumaya

Geen opmerkingen:

Een reactie posten